Ön itt jár: Kezdőlap > Általános Szerződési Feltételek
Szolgáltatásaink


Ékszerjavítás
Ékszerkészítés
Fotógravírozás
Vésés
Kőpótlás-Foglalás
Aranyozás
Ezüstözés
Rhódiumozás
 

Személyes átvétel
 

Dávid Ékszerész üzlet

1149 Budapest
Bosnyák tér 13.

Nyitva tartás: 
Hétfőtől-Péntekig: 10-17-ig
Szombaton: 9-12-ig
Telefon:0670/3099333
           0670/2042332

 
 

 

Facebook
Kosár
0 árucikk
Feliratkozás hírlevélre

Kérjük add meg a szükséges adataidat.

Általános Szerződési Feltételek

                                                      aranyekszer-webaruhaz.hu

                                          ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák  A  STARGOLD Ékszerkészítő, Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság, 1149 Budapest, Bosnyák tér 13. mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:
Szolgáltató: STARGOLD Ékszerkészítő, Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Szolgáltató székhelye:1149 Budapest Bosnyák tér 13.
Telefonszámai: 0670/3099333   0670/2042332
Szolgáltató elektronikus levelezési címe: Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez
Ügyfélszolgálat: Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez
Cégjegyzékszám: Cg.01-06-618314
Adószám:28921170-242
Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság                                    
Nemesfémvizsgáló és Hitelesítő Hatóság nyilvántartási szám:2886                                           
Adatkezelés nyilvántartási száma:NAIH-56150/2012.
Tárhelyszolgáltatónk: MediaCenter Hungary Kft. Postacím:6001 Kecskemét, Pf.588. Telefon 76/506-618
http://www.mediacenter.hu/ceg.php                                                                              
Értékesítési terület: Magyar Köztársaság határain belül.
(Országhatáron kivűli szállítási címnél kérjük, kérje az ügyfélszolgálat segítségét.)
Kommunikáció nyelvezete magyar nyelven.

Alapvető rendelkezések:
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló  2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény továbbá a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. Szerződést a webáruházban kizárólag magyar nyelven lehet kötni.

Hatály, az ÁSZF módosítása.
A web shop, mint szerzői jogi mű szerzői jogvédelem alatt áll! Tilos továbbá a tőlünk származó információk, képek, illusztrációk és cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása, másolása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyagokkal kapcsolatosan minden jogunkat fenntartjuk. Rendelkezésre állás: 0-24-óráig (kivételt képez a szerver karbantartási időszak)

Adatkezelési Tájékoztatónk megtekinthető: http://aranyekszer-webaruhaz.hu/adatkezelesi_tajekoztato_3

Általános Szerződési Feltételek tájékoztatónk megtekinthető: http://aranyekszer-webaruhaz.hu/altalanos_szerzodesi_feltetelek_5

Termékek vásárlása:
A megjelenített termékek online és személyesen is megvásárolhatók.
A termékek árai tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót. Nem tartalmazzák a házhozszállítási díjat, illetve a csomagolási költségeket. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek ritka esetben eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete:
A termék kiválasztása. A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak fényképeit, bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés összegét.(Az esetleges szállítási díj csak az önáltal kiválasztott kiszállítási mód után látható a pénztári folyamat során!)
 

A rendelés elküldése:
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ez után lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot: személyes átvétel vagy futárszolgálat által, valamint fizetési módot: személyes átvételnél készpénz, utánvét vagy banki átutalás. Ezt követően a Rendelés Megerősítése oldalra érkezik, ahol az összes adatot tudja módosítani, valamint látja a kosárba rakott árú cikkeket, azok tételes árait, kiválasztott szállítási mód árait valamint a végösszeget. Ez az utolsó lehetősége az adatok bármi nemű módosítására! Ha egyetért a megrendelés tartalmával és elfogadta az Általános Szerződési Feltételeket akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. Amennyiben Ön az online megrendelési folyamatot a fentiek szerint a "Megrendelés" gombra történő rákattintással véglegesítette és Ön megrendelést ad le, mely ajánlatnak minősül, vagyis a vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után. (A szerződés létrejöttének körülményeiről a „Visszaigazolás” alcímnél olvashat.)

Árak:
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A  megrendelések feldolgozása:
A rendelések feldolgozása a lehető legrövidebb idő alatt megtörténik, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 14 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Amennyiben megrendelése elküldését követően szeretne adatot módosítani, kérje az ügyfélszolgálat segítségét.

Visszaigazolás:
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, mely megerősíti, hogy megkaptuk megrendelését, ez annak részleteit is tartalmazza (tértivevény). Ez a tértivevény nem jelenti megrendelésének elfogadását, hanem csupán arról tájékoztatja Önt, hogy megrendelése beérkezett hozzánk, valamint megrendelése ellenőrzésére szolgál. Ezt követően 48 órán belül egy másik e-mailt kap a megrendelés véglegesítéséről (ez jelenti a megrendelése elfogadását, azaz a szerződés létrejöttét) valamint a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

A weboldalon a fentiek szerint megkötött, ill. létrejött szerződés nem minősül írásbelinek, azt nem iktatjuk. A megrendelés dokumentumainak visszakeresése: A fentiek szerinti megrendelés, visszaigazolások adatait cégünk tárolja, mely kérésre (regisztrált ügyfeleink számára egyszerűsített módon) visszakereshető. A megrendelő megrendelése és a részére küldött valamennyi e-mail természetesen kinyomtatható és a megrendelő által tárolható.

Fizetési feltételek:
Áruházunkban lehetőség van személyes átvételnél készpénzes fizetésre, banki átutalásra valamint utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás:
A küldemények kézbesítése, szállítása a Gls futárszolgálat közreműködésével történik. A termék szállítási idejét ön kiválaszthatja (a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza). A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található  mail címen, vagy az ügyfelszolgalat@aranyekszer-webaruhaz.hu  mail címen valamint  a 0670/3099333 illetve a 0670/2042332–es telefonszámokon.

Szállítási módok:
Gls Futárszolgálat
Központi elérhetőségek:
Telephely: 2351 Alsónémedi Gls európa u. 2.
E-mail: Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez
Tel: +06 29 88 66 70
 

Kiszállítási idő:2-5 munkanap
Szállítási díjak:
3-9 munkanapos házhozszállítás futárszolgálattal külföldre banki átutalással: 6000.-Ft
2 munkanapos házhozszállítás futárszolgálattal belföldre banki átutalással: 1500.-Ft
2 munkanapos házhozszállítás futárszolgálattal belföldre utánvéttel: 1700.-Ft*
 

Személyes átvétel a készleten lévő termékekből üzletünkben azonnal:
Dávid Ékszerész üzlet
Cím: 1149 Budapest Bosnyák tér 13.
Telefon: 0670/3099333,   0670/2042332
Nyitva tartás: Hétfőtől- Péntekig: 10-17-ig   Szombaton: 9-12-ig

A szállítástól elállás:
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával nyilatkozik, hogy nagykorú.

Elállás joga távollévők között kötött szerződés esetén:
A fogyasztót termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az átvétele napjától számított tizennégy napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

Ez nem érinti a fogyasztó azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

A fogyasztó az elállási jogát az erre irányuló egyértelmű nyilatkozat útján vagy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. sz. mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával is gyakorolhatja.
(A kormányrendelet teljes szövegét megtalálja a http://www.njt.hu/ a http://net.jogtar.hu/ vagy más hivatalos jogszabálykereső oldalakon.)

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a meghatározott határidő lejárta előtt elküldi. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a fentiekkel összhangban gyakorolta.

Ha a fogyasztó eláll a megkötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

Ha a fogyasztó szabályszerűen eláll a szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. A vállalkozás mindaddig visszatarthatja a megfizetett összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Az elállási jog nem gyakorolható:
Ha a terméket a Vevő személyesen vette át üzletünkben, valamint a megrendelésre  készített egyedi ékszerek, megrendelő méretére készített ékszerek, gyűrűk, karikagyűrűk, vevő kérésére egyedi véséssel díszített ékszerek név, dátum stb. esetén.

Garancia, jótállás:
Ékszereinkre 1 év garanciát biztosítunk. Küldje vissza hozzánk a meghibásodott ékszert és bevizsgálás után megjavítjuk, vagy cseréljük. Személyesen, telefonon vagy emailben is tájékoztatjuk a teendőkről.

Szavatosság
A fogyasztói igények érvényesítésére a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján kerül sor.
A szavatossági jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. A fogyasztó a Ptk. szerint kizárólag magánszemély lehet.

Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? Ön hibás teljesítésünk esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozásunk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén a jelen ASZF-ben vállalt garancia alapján a Szolgáltató jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Az ékszerekre a Szolgáltató 1 év garanciát biztosít. A meghibásodott és visszaküldött ékszert bevizsgálás után a Szolgáltató megjavítja vagy cseréli.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Panaszkezelés:
Ügyintéző: Mátyók Árpádné
Ügyintézés helye: Dávid Ékszerész üzlet
Cím:1149 Budapest Bosnyák tér 13. Telefonszám:0670/3099333 
Nyitva tartás: Hétfőtől- Péntekig:10-17-óráig    Szombaton:09-12-óráig
Elektronikus üzenet: http://ugyfelszolgalat@aranyekszer-webaruhaz.hu

Vegyes rendelkezések:
Szolgáltató tekintetében nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex.

Jogszabályi előírás vagy a Szolgáltató döntése alapján a Szolgáltatóra nézve nincs kötelező peren kívüli panaszkezelési mód vagy egyéb vitarendezési mechanizmus, kivéve a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltakat.

Békéltető testület hatáskörébe az áruk és szolgáltatások
-minőségével, biztonságosságával,
-termékfelelősségi szabályok alkalmazásával,
-szerződések megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése tartozik. Ez azt jelenti, hogy amennyiben akár adás-vételi, akár vállalkozói szerződés alapján nyújtott szolgáltatás nem felel meg a jogszabályokban, illetve a szerződésben foglaltaknak a vevő, illetve a megrendelő a Békéltető Testülethez fordulhat. Fontos tehát, hogy a békéltetést csak a fogyasztó, mint magánszemély kezdeményezheti.

A Békéltető Testület hatáskörébe nem tartoznak bele azok az ügyek, amelyekre jogszabály más szerv hatáskörét állapítja meg.
A kérelmet az a Békéltető Testület jogosult kivizsgálni, amelyik illetékességi területén a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye található.

A Szolgáltató tekintetében illetékes békéltető testület:
Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Ügyfél csak és kizárólag akkor tudja elküldeni megrendelését, ha kifejezetten a vonatkozó gomb megnyomásával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.

A Szolgáltató kéri az ügyfelet, hogy a megrendelése elküldése előtt a jelen honlapon közzétett vásárlási feltételeket mentse le és/vagy lehetőség szerint nyomtassa ki.

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen általános és szerződési feltételek rendelkezéseit módosítani, amely módosítások a jelen internetes oldalon való közzététellel lépnek hatályba. A Szolgáltató ezúton kéri ezért ügyfeleit, hogy minden egyes megrendelés leadása előtt olvassák el az éppen hatályba lévő általános szerződési feltételeket.

Ha nem fogadja el feltételeinket, illetve bármely kétsége van, kérjük, ne regisztráljon és ne vegye igénybe szolgáltatásunkat! A szolgáltatás igénybevétele saját felelősségre történik.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembe vételével a Fővárosi Törvényszék kizárólagos illetékességét.

                                                    Budapest, 2012. Szeptember 10.

                                                      © 1998 - 2017 STARGOLD Bt.

                                                            Minden jog fenntartva.